گروه تحقیقات خدمات مخابراتی کاوشکام آسیا

بهترین ردیاب GPS مناسب کامیون و خودروهای سنگین

22 شهریور ، 1399
تیم تحقیقاتی کاوشکام آسیا
1 کامنت

بررسی تخصصی بهترین ردیاب و GPS خودرو های سنگین و کامیون 

سیستم موقعیت‌ یاب جهانی این امکان را برای ما فراهم نموده است که موقعیت هر جسم در حال حرکت را ببینیم. پس چرا از آن برای حفاظت از خودروها که از اموال بسیار ارزشمند ما محسوب می‌شوند، استفاده نکنیم. چرا وسایل نقلیه‌ خود را به ردیاب خودرو مجهز نکنیم تا در هنگام بروز وقایع ناگوار مانند سرقت، امکان باز پس ‌گیری آن فراهم باشد. کامیون، تریلی، لودر و دیگر ماشین ‌آلات سنگین که برای حمل بار یا جابه ‌جایی محموله به‌ کار می ‌آیند، معمولا در جاده‌ های بین‌ شهری تردد دارند. این جاده‌ ها معمولا امنیت کمتری نسبت به محیط‌ های مسکونی دارند. سیستم موقعیت ‌یاب GPS می‌ تواند در هر قسمتی از کره‌ی زمین، حتی زمانی که خارج از محدوده‌ های شهری هستید اطلاعات موقعیتی و مکانی وسیله‌ ی‌ نقلیه را به تلفن‌ همراه شما منتقل نماید.

بهترین ردیاب جی پی اس کامیون و خودروهای سنگین

مسلماً برای صاحب خودرو و شرکت‌ های باربری، سرقت ماشین ‌آلات سنگین بسیار گران تمام می‌شود. به‌ خصوص به ‌خاطر محموله‌ هایی که جا به ‌جا می ‌کنند، با سرقت آن ‌ها ضررهای چند میلیاردی به این شرکت ‌ها وارد می ‌گردد. بنابراین اطلاع از مکان و موقعیت این خودروها حائز اهمیت است. دستگاه ردیاب خودروهای سنگین یک دستگاه کوچک است که در خودرو مخفی می‌شود. این دستگاه با کمترین خطا محل خودرو را نمایش می‌دهد.

  • دستگاه ضد سرقت خودروهای سنگین، دستگاهی است که بتواند قبل و بعد از وقوع سرقت، مکان خودرو و مسیر حرکت را برای صاحب آن ارسال نماید. بهترین دستگاه‌ های ردیاب آنهایی هستند که بنا به نیاز صاحب خودرو امکان فعال ‌سازی / غیر فعال ‌سازی برخی از قابلیت‌ ها را داشته باشند. 
  • به ‌طور کلی ویژگی مشترک اکثر ردیاب ‌ها هشدار ‌ضربه، هشدار سرعت غیر مجاز و هشدار روشن شدن خودرو است. ردیاب GPS این امکان را به صاحب خودرو می ‌دهد که وسیله نقلیه را از هر فاصله ‌ای خاموش کرده و اجازه‌ ی حرکت ندهد.
  • یک دستگاه ردیاب باید قابلیت ردیابی قوی با کمترین خطا را داشته باشند.
  • امکان شخصی‌ سازی دستگاه ردیاب با توجه به نیاز مشتری وجود داشته باشد.
  • دارای نرم‌افزار کامل و با کاربری آسان و کاربردی باشد.
  • تیم پشتیبانی قوی داشته باشد که دستگاه را به ‌درستی نصب نمایند و در صورت وقوع سرقت، راننده را در یافتن خودرو راهنمایی نماید. در ادامه درباره‌ ی هر یک از این امکانات توضیح خواهیم داد تا به روشنی در جریان قابلیت‌ های یک دستگاه ضد سرقت ردیاب برای کامیون و خودروهای سنگین قرار بگیرید.

ردیاب GPS مناسب کامیون و خودروهای سنگینجی پی اس ماشین سنگین و ردیاب ماشین سنگین 

دستگاه ضد سرقت با قابلیت ردیابی قوی و با کمترین خطا در وسایل‌ نقیله‌ ی سنگین

ابتدا لازم است درباره‌ ی سیستم موقعیت‌ یاب ماهواره‌ای GPS بدانید. به‌ طور خلاصه به کمک ماهواره‌ های فرستاده شده در اطراف زمین این امکان برای عموم مهیا شده است که مسیر حرکت وسایل‌ نقلیه، افراد و حتی حیوانات را ردیابی نمایند. دستگاه‌ های ردیاب حرفه‌ ای می‌توانند اطلاعات را دقیق منتقل نمایند. این بدین معنی است که شما از موقعیت خودرو در هر فاصله‌ ای که باشید به ‌طور دقیق مطلع می‌گردید. فرآیند ردیابی در همه‌ ی این موارد یکسان می‌ باشد اما با توجه هدف ساخت آن، تفاوت ‌هایی با هم خواهند داشت. یکی از تفاوت ‌های اصلی دستگاه ردیاب ضد سرقت خودروهای سنگین مانند کامیون، تریلی و لودر با ردیاب GPS افراد و حیوانات در نوع باتری داخلی به ‌کار رفته در درون دستگاه ردیاب می ‌باشد. این باتری طوری طراحی شده است که با اتصال به باتری خودرو، شارژ شده و با قطع اتصال باتری قابلیت نگه ‌داری شارژ را تا چندین ساعت دارا باشد. بنابراین در صورت سرقت خودرو، تا زمانی که باتری خودرو جدا نشده است می ‌تواند اطلاعات مکانی را برای صاحب خودرو ارسال نماید و در صورت قطع آن تا ساعت ‌ها نگرانی از دریافت اطلاعات باقی نمی‌ماند.

مناسب ترین ردیاب کامیون و خودروهای سنگینمناسب ترین ردیاب کامیون و خودروهای سنگین

آخرین مطالب تکمیلی شرکت کاوشکام آسیا را در این بخش دنبال نمایید

5 ترفند خرید دزدگیر خوب برای خودرو و ضد سرقت کردن وسایل نقلیه

ردیاب GPS خودرو، 5 تصور اشتباه درباره‌ی جی‌ پی اس

امکان شخصی ‌سازی دستگاه ردیاب با توجه به نیاز کامیون ‌داران

یکی دیگر از ویژگی‌ دستگاه ‌های ردیاب GPS که باید مورد توجه کامیون ‌داران و صاحب خودروهای سنگین قرار گیرد خرید دستگاه ردیابی است که امکان شخصی‌سازی داشته باشد. به‌ طور مثال به کمک تحقیقات صورت گرفته توسط گروه کاوشکام آسیا دستگاه ردیابی طراحی شده است که قابلیت ارتباط صوتی با داخل کابین خودرو وجود داشته باشد. این قابلیت برای صاحبان وسایل نقیله ‌ای که خودروی خود را در اختیار شاگردان یا کارمندان قرار می‌دهند یا در مواقع سرقت می ‌تواند مفید باشد. همچنین صاحبان کامیون و تریلی نیاز به دستگاه‌ های ردیابی دارند که بدون محدودیت جغرافیایی و به‌ طور لحظه ‌ای امکان ردیابی داشته باشند و آن‌ ها را بدون محدودیت و از هر فاصله ‌ای قادر سازد تا خودرو را متوقف سازند.

بهترین ردیاب GPS برای خودروهای سنگینبهترین ردیاب خودرو و بهترین GPS برای ماشین مناسب برای خودروهای سنگین

نرم‌ افزار ردیاب کامیون و تریلی با کاربری آسان و کاربردی

ویژگی مهم دیگر که باید در انتخاب یک دستگاه ردیاب مورد توجه قرار گیرد، نرم‌ افزار دستگاه ردیاب است. باید توجه داشت که هر دستگاه ردیاب به یک نرم ‌افزار متصل می‌ گردد. کاربر پسند بودن نرم ‌افزار، راحتی در استفاده، ارتباط امن با دستگاه ردیاب، آپدیت موثر نرم ‌افزار به کمک تیم پشتیبانی قوی، از جمله ویژگی‌ های لازم در انتخاب یک دستگاه ردیاب GPS کامیون است که هر فرد باید قبل از خرید، به آن‌ها توجه کند. این ردیاب یکی از بهترین ردیاب خودرو از نظر کاربران می باشد.

تیم پشتیبانی قوی

تجربه و آگاهی یک تیم برای ساخت و پشتیبانی یک دستگاه ضد سرقت ردیاب بسیار مهم و حیاتی است. زیرا ارائه‌ ی راه‌ حل‌ های هوشمند برای افزایش امنیت خودروها نیاز به تحقیقات گسترده و به‌ روز رسانی ‌های مستمر دارد. از آنجایی که سارقان روش خود را در ربودن خودروها تغییر می‌دهند، به روز نگه داشتن مداوم یک گروه تحقیقاتی به کیفیت دستگاه ‌ها و مقابله با روش‌ های سرقت کمک خواهد نمود. این امر در تمامی محصولاتی که در بازار عرضه می‌گردد لازم است ولی پشتیبانی دستگاه‌ های ردیاب به دلیل شرایط ویژه‌ ای که در هنگام پیگیری وسایل مسروقه دارند حیاتی و ضروری‌ تر به نظر می‌رسد. بنابراین در هنگام خرید دستگاه ردیاب خودرو علاوه بر در نظر داشتن قیمت و نیاز خود، به تیم پشتیبانی شرکت ارائه دهنده توجه فرمایید.

ردیاب GPS با تیم پشتیبانی قوی نرم افزار جی پی اس کامیون و ردیاب GPS با تیم پشتیبانی قوی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
میانگین امتیاز کاربران | امتیاز 3 از 5 (از 36 رای)
حمید رضا عبادی 1400/02/23

سلام. برای 20 دستگاه کامیون نیاز به سیستم کنترل ناوگان دارم که مشخص کنه در طول روز چه مسیری را تردد دارند و در صورت خروج از محدوده کاری کامیون خاموش شود. قیمت را نیز اعلام فرمایید. مکان مرزن آباد. سپاس

پاسخ مدیر

با سلام
لطفا با شماره (86045861-021) و با کارشناسان ما در شرکت کاوشکام آسیا تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق را در اختیارتان قرار دهند.