گروه تحقیقات خدمات مخابراتی کاوشکام آسیا

ردیاب GPS خودرو، 5 تصور اشتباه درباره ی جی پی اس

20 شهریور ، 1399
تیم تحقیقاتی کاوشکام آسیا
0 کامنت

تصورات اشتباه درباره GPS خودرو

بسیاری از صاحبان کسب و کار هنوز هم مردد هستند که خدمات ردیابی GPS را به شرکت خود اضافه کنند یا هزینه‌ ای این چنینی بی ‌فایده است، زیرا چندین تصور غلط درباره‌ ی فناوری ردیابی GPS در جامعه وجود دارد. ما نگرانی‌ هایی که ممکن است در مورد ردیابی GPS وجود داشته باشد را درک می ‌‌کنیم و برای راهنمایی شما این مقاله را تنظیم و گردآوری کرده‌ ایم تا به سوالات احتمالی شما پاسخ دهیم. این تحقیق در سطح جهانی انجام شده و تصورات غلط هزاران شرکت فعال در جهان بررسی شده است. البته شرکت‌‌‌‌ هایی که پس از مدتی به نیاز خود برای استفاده از ردیاب GPS پی‌ برده ‌‌اند و برای ناوگان خود از این تکنولوژی استفاده کرده‌‌ اند. تاکنون گروه تحقیقاتی کاوشکام آسیا تمام تلاش خود را انجام داده است تا این تصورات را از ذهن شهروندان ایرانی دور کند و بدین منظور این تکنولوژی را به همراه خدمات پشتیبانی حرفه ‌ای ارائه داده و خواهد داد.

جی پی اس خودروتصورات اشتباه درباره جی پی اس خودرو

استفاده از تکنولوژی ردیابی GPS برای شرکت من خیلی گران است

همیشه هزینه‌‌ ها، نگرانی مهم در هر کسب و کاری است و مدیران سعی دارند با کمترین هزینه، بیشترین بهره‌ وری را داشته باشند. اکثر شرکت‌‌ هایی که از تکنولوژی ردیابی GPS استفاده می‌کنند، گزارش داده‌ اند که محصولات ردیابی در طی یک ماه می ‌‌توانند هزینه‌ ی خود را بازگردانند. این بدین معنی است که تجهیز وسایل نقلیه‌ شرکت به ردیاب نه تنها هزینه‌ ی اضافه ‌ای نیست بلکه در دراز‌ مدت سودآوری هم خواهد داشت. ما درک می‌‌کنیم هر شرکتی به ردیاب GPS خاصی نیاز دارد. گروه تحقیقات کاوشکام آسیا می ‌‌تواند دستگاه‌ های ردیابی GPS با قیمت مناسب و همچنین نیاز کسب و کار شما ارائه دهد که برای کمک به کاهش هزینه ‌‌های ناوگان و بهبود بهره‌ وری طراحی شده ‌‌اند. قیمت رقابتی ما به صاحبان کسب و کار کمک می‌‌کند تا بازده سرمایه ‌گذاری سریع را ببینید.

آخرین مطالب تکمیلی کاوشکام آسیا را در این بخش دنبال نمایید

5 ترفند خرید دزدگیر خوب برای خودرو و ضد سرقت کردن وسایل ‌نقلیه

رضایت مشتریان از سیستم ردیابی GPS خودرو

یک سیستم ردیاب GPS فقط به من می‌‌گوید کارمندان من کجا هستند!

این تصور درست و کامل نیست که دستگاه‌‌ های ردیاب تنها شما را از موقعیت کارمندان مطلع می‌‌ کند. البته دستگاه‌‌ های ردیاب GPS به شما این امکان را می ‌‌دهد که بدانید که خودروهای ناوگان شما چه جایی هستند و آیا کارمندان‌‌ تان در طی ساعات اداری کار می‌کنند یا خیر. اما این تنها یک سطح از کاربردهای ردیابی GPS است. خدماتی که سیستم ردیابی به مشتریان ارائه می‌‌دهد این است که مدیران ناوگان و صاحبان کسب و کار ابزار لازم برای بهینه‌ سازی ناوگان خود را برای تولید و سود بیشتر به دست بیاورند و هزینه‌‌ های خود را کاهش دهند. مدیران ناوگان با این دستگاه قادر به مشاهده‌ ی اطلاعات و فعالیت ناوگان خود هستند. بنابراین خدمات ردیابی GPS شامل نظارت بر سرعت خودرو، بهینه ‌سازی مسیر، برنامه ‌ریزی تعمیر، نگهداری و موارد دیگر است. با استفاده از این ویژگی‌ ها، مدیران ناوگان می ‌‌توانند نیروی کار خود را با سهولت بیشتری مدیریت و بهره ‌‌وری کلی را افزایش دهند.

کاربردهای GPS خودروکاربردهای انواع GPS خودرو چیست

کسب و کار من با ویزیتورها جلو می‌‌رود و با سیستم ردیاب GPS کار نخواهد کرد

هر کسب و کاری که از فروشنده‌‌ های ویزیتور استفاده می‌‌ کند می ‌‌تواند از فناوری GPS استفاده کند. یکی از محصولات منحصر به فرد ما نرم‌ افزار هرمس است. این یک راه عالی و به صرفه برای مدیریت زمان و هزینه‌ کارمندان از طریق اینترنت است. با خدمات این نرم‌ افزار و به کمک دستگاه ردیاب GPS کاوشکام اطلاعات حیاتی در مورد ناوگان حمل و نقل خود را از هر جایی که هستید به صورت ذخیره شده می‌‌بینید. این راه ‌حل بهینه ‌‌ای برای مدیریت زمان کارمندانی است که در ساعاتی از طول روز در شرکت حضور ندارند. بنابراین می‌ بینید که حتی شرکت‌‌ هایی که بخشی از کسب و کار خود را با کمک ویزیتورها پیش می ‌برند می ‌‌توانند از این فناوری استفاده کنند.

ویژگی های انواع ردیاب خودروویژگی های انواع ردیاب خودرو

همه‌‌‌ شرکت‌‌ های ردیابی دستگاه و خدمات مشترک ارائه می‌‌ دهند

این هم یک تصور نادرست است که فکر کنید همه‌‌ ی شرکت‌‌ های تولید‌‌‌کننده‌ دستگاه ردیاب یک دستگاه با قابلیت مشترک و خدمات واحد به همه‌ ی مشتریان‌ شان ارائه می‌‌دهند. باید توجه داشت که هر شرکت حمل و نقل با توجه به زمینه‌‌ ی کاری خود دارای نیازهای منحصر به فرد است که برای رفع آن به راه‌ حل‌‌‌های تخصصی نیاز است. شرکت کاوشکام با تیم پشتیبانی متخصص خود خدماتی ارائه می ‌‌‌دهد که پاسخگوی نیاز‌‌‌های هر کسب و کار، صرف نظر از بزرگی ناوگان باشد. فناوری ارائه شده توسط شرکت کاوشکام تنها به فروش دستگاه ردیاب و نصب اپلیکیشن بر موبایل یا سیستم کامپیوتر محدود نمی‌‌‌‌شود، بلکه تیم تحقیقات و پشتیبانی کاوشکام می‌‌تواند بنا‌‌بر معیارهای متفاوت هر شرکت و بر اساس ترجیحات شما امکانات نرم‌ افزار هرمس را فعال و شخصی‌ سازی نماید. این خدمات در طی سال‌ هایی که شرکت کاوشکام تصمیم به طراحی و تولید دستگاه‌‌ های ردیاب GPS نموده در حال بهبود است تا مشتریان با سهولت بیشتر از امکانات ردیابی استفاده نمایند. از جمله تغییراتی که تیم کاوشکام در طی زمان اعمال نموده به ‌‌روز نمودن محیط کاربری نرم ‌افزار هرمس و کاهش هزینه‌ ی اینترنت با ثبت سرورهای شرکت کاوشکام در سامانه‌‌ دامنه‌‌ های ملی است.

نصب و یادگیری نرم‌‌افزار ردیابی GPS زمان زیادی از من می‌‌گیرد.

مسلماً زمان دارایی ارزشمندی است و صرف وقت برای نصب ردیاب و استفاده از فناوری GPS احتمالا به نظر برسد که برای بسیاری از افرادی که تاکنون از آن استفاده نکرده‌‌‌ اند زمان ‌‌بر و شاید خسته‌ کننده باشد. ولی تیم کاوشکام به طور کامل همه‌ ی مراحل نصب محصول را انجام می‌‌دهد و شما را برای یادگیری استفاده از آن به بهترین نحو ممکن راهنمایی می ‌‌کند. علاوه بر آن استفاده از این نرم ‌‌افزار به خاطر محیط ساده‌ کاربری آن چندان سخت و پیچیده نیست. پرسش مشترک همه  شرکت ‌هایی که می ‌‌خواهند از این سیستم استفاده کنند این است که آیا استفاده از آن دشوار است؟ قابل ذکر است که این نرم ‌افزار با بازخوردی که به طور دائم از کاربران گرفته می‌‌ شود به روز شده است. همچنین در هر زمان نیاز به کمک بیشتری دارید، تیم خدمات پشتیبانی کاوشکام برای پاسخ به سوالات شما در دسترس بوده و خواهد بود.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
میانگین امتیاز کاربران | امتیاز 5 از 5 (از 31 رای)