گروه تحقیقات خدمات مخابراتی کاوشکام آسیا

5 ترفند خرید دزدگیر خوب برای خودرو و ضد سرقت کردن وسایل نقلیه

20 شهریور ، 1399
تیم تحقیقاتی کاوشکام آسیا
0 کامنت

آشنایی با خرید دزدگیر خوب و ضد سرق کردن وسایل نقلیه

یک خودرو باید سیستم ضد ‌سرقت قوی داشته باشد که برای صاحب خودرو احساس امنیت به‌ وجود آورد. جهت خرید یک سیستم محافظتی باید اطلاعات خوبی درباره‌ ی انواع دزدگیر و ردیاب خودرو داشته باشید و بدانید بهترین ابزار ضد سرقت برای شما چیست. حتما می‌ دانید دزدگیر‌ها در انواع مختلف و ردیاب‌ ها نیز در مدل‌های متعدد در بازار موجود است. این را هم می‌دانید در صورتی که بدون آگاهی اقدام به خرید نمایید در دراز‌ مدت مشکلاتی برایتان به ‌وجود خواهد آمد.
اکثر صاحبان خودرو از ما می ‌پرسند که چه نوع دزدگیر ضد سرقت برای خودرو خریداری کنند؟ آنها نمی‌ دانند چه مقدار هزینه برای سیستم امنیتی خودرویشان کافی است و چه نوع دزدگیری را تهیه نمایند. مسلما هر فردی نیازهای منحصر به خود را دارد که باید به صورت شخصی مشاوره شود و نمی‌توان نسخه‌ ی مشابه برای همه پیچید. بنابراین اگر قصد خرید دارید، ابتدا به روش‌های مختلف آگاهی خود را بالا ببرید. برای شروع می ‌توانید ترفند های خرید یک دزدگیر حرفه‌ ای را در این مقاله مطالعه نمایید که به برخی نکات مهم و کلی در انتخاب سیستم حفاظتی خودرو اشاره شده است.

فقط برای آن که تخفیف دارد یا ارزان است آن‌ دزدگیر را نخرید

گاهی اوقات انتخاب یک دزدیگر یا ردیاب صرفا برای تخفیفی که فروشنده به شما می ‌دهد کار درستی نمی ‌باشد بلکه لازم است جهت خرید یک سیستم حفاظتی خوب و قوی، موارد دیگر نیز بررسی شود. حتما با در نظر داشتن گزینه‌ های دیگر که در ادامه اشاره می‌کنیم و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنید. فقط به دلیل آن که در هزینه ‌های خود صرفه‌ جویی کنید، ممکن است دستگاه بی‌ کیفیتی را خریداری نمایید که کارایی چندانی نداشته باشد یا سریعا خراب شود. شما باید علاوه بر در نظر داشتن قیمت، مارک تجاری، پشتیبانی و گارانتی آن کالا را هم بررسی نمایید.
گاهی دلیل ارزان بودن یک کالا نسبت به کالای دیگر صرفا به خاطر آپشن‌ های محدود آن است که در این شرایط شما با مقایسه‌ ی این کالا با کالای گران ‌تر دست به انتخاب می‌زنید. اما در شرایطی که امکانات دو سیستم محافظتی تقریبا مشابه هم هستند به خدمات پشتیبانی شرکت و سابقه‌ خدماتی آن برند توجه نمایید. ضرب ‌المثلی است که می ‌گوید آن قدر پولدار نشده‌ ام که جنس ارزان بخرم. در حقیقت این ضرب‌ المثل به این نکته اشاره دارد که با خرید اجناس ارزان ‌قیمت و بی ‌کیفیت سرمایه‌ ی خود را به هدر ندهید.

خرید دزدگیر خودروخرید دزدگر خودرو-کاوشکام آسیا

رضایت مشتریان از از سیستم ردیابی GPS خودرو در این بخش از مقالات کاوشکام آسیا دنبال نمایید:

درباره‌ لوازم جانبی که شرکت ارائه داده است از فروشنده بپرسید

نمایند‌گی‌ های فروش و نصب دزدگیر یا ردیاب، واسطه‌ ی مشتریان با شرکت‌ها و تولیدکنندگان هستند و بهتر است جهت بهره‌ مند شدن از همه‌ ی مزایای تخفیف و لوازم جانبی که شرکت برای مشتریان در نظر گرفته است همیشه خودتان جویا شوید. گاهی شرکت‌ ها هدایا و مزایایی برای برخی از مشتریان در نظر می‌ گیرند که بهتر است خودتان از نمایندگی ‌ها بپرسید تا مطلبی از قلم جا نماند. به طور مثال برخی از شرکت‌ های فروش دستگاه ردیاب، جهت سهولت مشتریان، به همراه دستگاه ردیاب یک سیم‌ کارت رایگان به مشتریان هدیه می ‌دهند که کافی است تنها توسط خریدار راه ‌اندازی گردد. درباره‌ این تخفیفات و امتیازات مطمئن شوید که در نهایت باعث می ‌شود در هزینه‌ های اضافی خود صرفه‌ جویی کنید.

با مشورت با افراد با صلاحیت و با تجربه خرید کنید

اگر نمی‌ دانید کدام دزدگیر یا ردیاب مناسب خودرو شما است حتما به نمایندگی‌ های معتبر و فروشندگان با تجربه مراجعه نمایید. هر فردی که صرفا خوب تبلیغ می ‌کند، صلاحیت راهنمایی کردن ندارد. گاهی فروشندگان به جهت سود بیشتر اطلاعات خلاف واقعیت به شما ‌می‌ دهند. مشتریان سابق یک برند می ‌توانند مدرک خوبی برای معرفی و سابقه مثبت یا منفی یک کالا باشند. اما استناد به حرف مشتریان نیز روش کامل و قابل اعتمادی نیست. بلکه مجموع نظر مشتریان سابق یک کالا و نظرات فروشندگان با تجربه می ‌تواند اطلاعات دقیق از بهترین گزینه به شما بدهد.

خرید دزدگیر خودرو از فروشگاه های معتبرخرید دزدگیر خودرو از فروشگاه های معتبر

همیشه برای خرید یک سیستم حفاظتی مناسب یا انتخاب بهترین دستگاه ردیاب به صورت فعال اظهار نظر کنید

اجازه ندهید که فروشنده همه‌ ی تصمیمات لازم را درباره‌ ی خرید شما بگیرد. عموما فروشندگان برای کسب سود بیشتر، شما را در حالت اجبار قرار می‌دهند. این امر در انتخاب سیستم ضد سرقت خودرو هم صدق می‌کند، بنابراین به فروشنده اجازه ندهید همه تصمیمات را درباره‌ انتخاب دستگاه ضد سرقت خودروی شما بگیرد. تحقیق مشورت و تفکر کنید و از بین گزینه‌ های موجود بهترین را براساس سلیقه و هدف خود و البته با توجه به نظر متخصصین انتخاب نمایید. برای آن که بتوانید به درستی تصمیم بگیرید باید مورد بعدی را مد نظر قرار دهید.

انواع دزدگیر خودرو با قیمت مناسبانواع دزدگیر خودرو با قیمت مناسب

قبل از خرید نیاز خود را مشخص کنید

کافی است کمی درباره‌ ی محل زندگی خود بدانید و میزان وقوع سرقت را بررسی کنید. بعد می ‌توانید تصمیم بگیرید که اگر هزینه‌ ی بیشتری نمایید، ضروری است یا خیر. به محیط زندگی خود از نظر میزان وقوع سرقت توجه کنید. در نظر داشته باشید که با نصب دزدگیر می‌ توانید صدای آژیر را جهت دور کردن سارق اعمال کنید اما با نصب ردیاب اگر به هر طریقی سارق خودروی شما را روشن و حرکت دهد می توانید آن را خاموش و پیدا نمایید. بهتر است بدانید که دزدگیر را برای مانعی در جهت ترساندن سارق می‌خواهید یا قصد دارید که با نصب یک دستگاه ردیاب ضد سرقت حتی پس از مفقود شدن خودرو آن را ردیابی کنید و از مخفی‌گاه سارق خبردار شوید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که برخی از تولید‌ کنندگان خودرو به سیستم امنیتی تولیدات خود که روانه‌ بازار می‌کنند توجه نمی‌ کنند، هر چه سیستم ضد سرقت ضعیف ‌تر باشد، تهیه‌ ی یک ضد سرقت قوی و رفع ضعف‌ های حفاظتی آن ضروری ‌تر است.

تا اینجا 5 ترفند به شما گفتیم که برای افزایش امنیت خودرو لازم است. اول از همه آنکه صرفا به خاطر قیمت ارزان یک دستگاه آن ‌را خریداری نکنید. تنها به صحبت ‌های فروشنده قانع نشوید. گاهی فروشندگان به دلیل توانایی بالا در جذب مشتری می‌ توانند مزایای یک کالا را بیش از حد جلوه دهند بنابراین با منطق و عاقلانه صحبت‌ های چند فروشنده را در کنار هم قرار دهید و با مقایسه خرید کنید. پس از شنیدن صحبت‌ های چند فروشنده و مقایسه‌ چند دزدگیر، در نهایت با توجه به نیاز و میزان امنیت محل زندگی خود یک دستگاه دزدگیر یا ردیاب مناسب خریداری نمایید.

ضد سرقت کردن وسایل نقلیهبهترین برند دزدگیر خودرو و فروش دزدگیر

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید